Nyårsafton 2015

Godmorgon! 
Kan inte förstå att Elli sov till 8 idag. Min tur att gå upp så jag är tacksam, särskilt eftersom jag somnade kl 3...hade svårt att somna. Vi hade en fantastisk nyårsafton. 

Carran fyllde 30 år och hade en riktigt fin 30-års fest hemma i deras radhus. 

Blommorna från oss!



Nästa år på nyår är deras lilla bebis Me! 

Carran bjöd på smörgåstårta, pastasallad, kex ostar och frukt. Kaffe och fin tårta till efterrätt! De var ca 30 gäster men jag hann inte ta så många bilder. 
Efter festen begav vi oss hem och förberedde nyårsmiddagen, eller rättare sagt så gjorde Romina och Rickard, Eva och Uffe det mesta. 


Vegansk toast Skagen med tångkaviar och sparris istället för räkor. 
Elli trillade och slog huvudet efter förrätten, blev lite oroliga...stackars elli.

Huvudrätten: vegans potatisgratäng och gräddsås med quornbiff.
Glömde ta kort på efterrätten som var vaniljpanacotta med passionsfrukt! 
Sen blev det ostbricka, roliga spel och lite bubbel! 
Tack alla för en fantastisk kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com