Inom loppet av 10 minuter

Godmorgon! 
Ligger och softar efter frukosten medan David och pojkarna kollar på bompa. 
Häromdagen fick fick jag två erbjudanden inom loppet av 10 min. Helt sjukt...det ena är en dröm att jobba med...så helt plötsligt fick jag beskrivet något som kändes fantastiskt och när jag tänkte efter så är det den där drömmen om perfekta företaget, som jag saknat. Allt jag pluggat skulle jag kunna använda i det jobbet...psykologi, mental träning, coachning, yoga och livet...
Det andra jobbet är ett riktigt karriärkliv med allt vad det innebär...riktigt roligt, utmanande och på ett företag som går fantastiskt bra med 1000-tals anställda...
Båda jobben har såklart plus och minus...när jag bestämmer mig måste jag sätta familjen först...
Nästa vecka vet jag...spännande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com