Lycklig

Hej!

Från Hellville till Wellville…det talar ofta Dr Robert Morse om. En av mina favoriter bland alla gurus på youtube. Han har väldigt mycket bra att säga om hur vi ska leva, både med kosten men även spirituellt.

Nu när jag har börjat jobba försöker jag förbereda och ta med mig bra mat till jobbet. En dag kan tex se ut så här, stor grön smoothie på fm. Gärna en kall lunch, typ quionasallad med grönsaker eftersom jag inte tycker om att använda micro. Till mellis blir det chiapudding eller fruktsallad och sen en middag på kvällen. Detta funkar bra för mig och jag känner att jag klarar mig på detta. Något jag behöver bli bättre på är att dricka mer, tänkte köpa en fin flaska och fylla med eko frukt och sen på med vattan= vitaminwater!

 

Igår fyllde jag år och då blev jag uppvaktad av David och barnen som sjöng och kom med frukost på sängen. När jag kom hem från jobbet hade David fixat fin mat, vegan risotto och ett glas vitt till det. Sen blev det Mor Magdas veganglass samt havrevaniljglass med varma blåbär.
 Barnen gav paket och nästa vecka drar vi på SPA tillsamman, härligt! Jag fick även fina blommor som låg mitt kontor, tack mamma! 
Och en massa fina grattishälsning på fb och sms! Pappa och Kerstin skickade en fin parfym som jag länge trånat efter!

Tacksam över att få uppleva ännu ett år i mitt liv, frisk som en nötkärna och lycklig!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com