Nu mår vi bra!

Hej!
Det var ett tag sen sist…

Jag sa till en arbetskollega samma dag Elliot blev sjuk för ca 2 veckor sedan…Vi har knappt varit sjuka den här säsongen. Alla klagar på vabrurari mm. Hehe, samma dag ringde David och sa att Elli blivit magsjuk, några dagar senare fick Milo det och sen kom min förkylning. Vi har alltså legat hemma ett tag, David klarade sig tack o lov. Gissa om vi är tacksamma över att nu vara friska.



 Jag har lite hosta kvar, men det är allt=)

Jag har börjat med mediyoga, varje kväll. Känns fantastiskt. Jag vet att det är det enda som hjälper mot min rethosta. Till och från gör jag alltid yoga, men det är så skönt när det blir ett måste. Man mår så mycket bättre. Milo sa till mig igår kväll att han älskar yoga och vill bli yogalärare med mig=) Söte. 

Jag har även kommit på mig själv att ibland ha en negativ ton, mot andra och mig själv…av olika anledningar. Så när jag låg hemma förra veckan kollade jag på filme ”the secret” samt har börjat läsa boken ”magin”. Så häftigt och så bra när man surrar in i fel tankebanor. Nu skriver jag tacksamhetsövningar varje dag och känner hur livet transformeras åt rätt håll. Tack universum!


Kram o ha en fin dag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com