Annorlunda vecka

Den här veckan har det hänt mer än det brukar göra på ett år för oss. Tyvärr ganska jobbiga händelser...förutom att jag fortfarande jobbar så är dagarna även fyllda av aktiviteter för David och barnen. Kenzo går på rehab 2 ggr i veckan, huset och trädgården ska fixas inför Davids 35 års fest och inköp ska göras.
I tisdags efter jobb körde Elliot sin lilla elbil och trillade. Handen stod bakåt typ och vi fattade direkt att den var bruten. Jag fick en chock och bara grät och de andra var ganska lugna, speciellt elli som inte sa nåt. Väl på akuten röntgades han, opererades, och gipsades...
När vi hämtade David o Elliot på sjukhuset dagen efter, firade vi David som fyllde år, med paketöppning och fika. Vi hann precis landa innan David hittade en fästing på Milo. In till vårdcentralen och ta bort den.
Det gick smidigt men var lite läskigt tyckte Milo. 
Som om inte det var nog blev jag sjuk igår...feber, frossa och magkramper. Tack och lov är det bra nu!

Hann faktiskt med en mysig dejt med Sirina i Malmö i går innan jag blev sjuk. Vi var på ett vegetariskt ställe som heter Lotta Love café!
Riktigt mysigt!
Ny ser vi framåt och går vidare. Jag är tacksam för att alla mår bra trots omständigheterna.

Kram på dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men oj vilken vecka!! Nu hoppas vi på en bättre fortsättning 💕💕 Krya på er och massa kramar till er ~ Kärlek!

2015-07-11 @ 05:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com