Tosselilla

Vår första lilla semestertrip gick till Tommelilla och ett besök på Tosselilla. Mimmi  följde med! Solen gassade och det var en bra dag för bad och nöjespark med barnen. Jag och David provade segway vilket var superläskigt...fyy va folk måste fått sig ett skratt när jag åkte...
 
 
 
 
Elli blev lite dålig och den syns nästan på bilden i vagnen. Han sov igenom badlandet och var kokhet på vägen hem. Stackarn...
Milo åkte gokart och han var så stolt och modig..
 
 
Trots min karusellskräck vågade jag mig upp i denna minibergodalbana...
 
kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Härliga bilder!

2014-08-01 @ 09:40:59
URL: http://margitohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com