2 * fighter

Hej på er tappra läsare!
Idag har jag fått fightas med mina barn. Det är inte det lättaste att  vara förälder. Milo har en envis sida som ibland vill nåt annat än vad hans mamma vill. Efter många om och men lyckades vi komma överens. Elliot är starkast i familjen och han bestämmer allt. Idag när vi var och kollade hans öron hos läkaren sa han: Här har vi en kille som är lika bestämnd som mig, och det märks tydligt att han är skorpion. Nattningen vill han också bestämma över och helst ska han vaggas till sömns. Idag tog jag tag i problemet och vann fighten. Han fick välling och snuttis och nattades av David, 5 min senare grät han och ville upp, trots att han var megatrött. Så jag sjöng för honom och la ner honom igen, han ställde sig upp och jag la ner honom. Efter 5 ggr gav han upp och somnade. Wow va det kändes skönt. Våra ryggar klarar inte av att vyssa honom till sömns så jag hoppas detta blir den nya rutinen. Nu ska jag fixa med tvätten. 
Imorgon ska jag på en intervju så jag behöver förbereda kläder och sånt. 
Kramkram
 
 

Kommentarer
Postat av: moncan

hej syster yster...kul att du har envisa barn som vet vad dom vill - vore ju ganska trakigt om dom gjorde som man ville...eller hur? not. tihihi. hoppas allt ar bra med dej. slar en pling ikvall om jag hinner :-) xxx

2014-01-08 @ 15:47:24
Postat av: susanne

Grattis till dig! Vad skönt att du vann!
kramar om dig!

2014-01-10 @ 14:52:07
URL: http://margitohlsson.blogg.se
Postat av: Helena

Heja dig supermamman!!! Här sliter jag mitt hår och undrar hur mycket vilja det egentligen kan rymmas i en 11 månader gammal kropp ;) Fin bild förresten! :) Hoppas vi kan få till en fm-date snart!

2014-01-11 @ 21:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com