Väla

Idag åkte jag och Elli till Väla en sväng. Behövde shoppa lite nytt till pojkarna. Vi mötte upp mostrarna och sen kom även Patrik o Ave. Vi fika och hade det mysigt. Köpte 3 par byxor till Milo, några tröjor och en cool jacka till Elli. Köpte även likadana dödskalle mössor till grabbarna. Coolt o klä dom likadant.
 
Hittade även lite till mig men köpte inget. Jag har så mycket kläder som jag inte använder, känns helt konstigt o bara handla mer då. Överkonsumtion är så ute. Ska väl rensa ut en massa och handla vartefter istället. Nu sover barnen och jag ska plugga lite, tar mig ett glas vin oxå.
 
Peace
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

det var kul o hänga sis..... :) nästa gång shoppar du till dig ;)

2013-10-03 @ 18:35:50
Postat av: susanne

Ja en mamma med små barn måste också unna sig något fint. Det är så sant!
kram mamma

2013-10-08 @ 09:36:22
URL: http://margitohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com