Milos 4-års kalas för dagiskompisarna!

Igår hade vi barnkalas för Milo! 8 barn varbjudna och det var en hel del förberedelser. Som tur var hjälpte Carran och Margit till. Vi blåste ballonger, bakade, städade och dukade! Klockan 11.30 kom barnen och hade med finapaket till Milo som var superglad! Vi bjöd på lite mat och sen cupcakes och kakor. Sen var det skattjakt och alla ville så klart gunga på vår inomhusgunga. Sen var det lek och fiskedamm. Väldigt lyckad barnkalas...dock var vi helt slut efteråt!
 
 
Johannes sov över här och pojkarna hade superskoj och bakade pizza, busade och åkte moped. 
 
 
Idag är det morsdag så då vill jag passa på att hylla min fina mor! Älskar dej!
 
 
 
Kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Härligt med barnkalas. Jag har en del vana kan man säga.
Tack för igår och hälsningen här på din blogg.
Dock ser jag lite konstig ut, men det gör inget.
kramar från mamma

2013-05-27 @ 08:22:00
URL: http://margitohlsson.blogg.se
Postat av: susanne

Härligt med barnkalas. Jag har en del vana kan man säga.
Tack för igår och hälsningen här på din blogg.
Dock ser jag lite konstig ut, men det gör inget.
kramar från mamma

2013-05-27 @ 08:24:16
URL: http://margitohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com