Frukosttips

Bovetegröt med blåbär – Passar bra för dem med känslig mage

 

Antal portioner: 1 Färdigt på: 15 min Ingredienser: Gröt
  • 2 dlboveteflingor
  • 4 dlvatten
  • Havssalt eller vanligt salt
Servera med rivet äpple, torkad frukt samt kanel eller kardemumma. Jag har en skvätt mjölk till.
 
Jag gjorde det imorse och tyckte det var riktigt gott faktiskt.Får hitta min egen väg när det gäller kosten nu, vill känna mig stark o frisk. Kommer ju amma tills Elli Belli är ca 6 månader så fram tills dess blir det att äta typ kostcirkelmodellen...det som jag mår bra av helt enkelt. LCHF funkade ju bra förra gången men är inget jag vill köra så länge jag ammar.
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com