Koooonstigt

Gokväll! Hoppas helgen varit fin. Jag minns knappt vad vi gjort...hehe, guldfiskminne. Jodå vi var hos Mammi o co igår. Jag o Milo åkte dit och David var ute med några kompisar på en fotbollskrog. Vi hade supermysigt hos mamma som bjöd på god mat och mycket bus med Milo. Patrik o Ave, Ida o Robin, Malla o Pontus, Carran, Andy och mammai o lasse såklart...var där. Milo visste inte vem han skulle busa med me så många kära...Vi la oss redan vid 22.30 typ men jag hade svårt att sova då jag glömt mina halsbrännetabletter. Idag har vi hängt o bara varit, åkte hem till min kära man på eftermiddagen o då stack vi till affären och handlade god mat. Mimmi kom på middag och hade med sig fina presenter. Visar imorgon, Tack fina du! Häromdagen så köpte jag en färdig surdegsmix på Davids begäran...jag har bakat så länge jag kan minnas och aldrig misslyckats typ...förutom den här gången....kolla in...läste receptet fel och brödet blev som en mjölklump. Klagade dock och fick värdecheckar tillbaka...


Gokväll!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com