GodMorgon

Gomorron!
Klockan är 7 och jag vaknade vid 6 och bakade bröd som nu är på jäsning. Inatt har jag sovit bra....är så lyckling för det. De senaste nätterna har jag vaknat och inte kunnat sova på flera timmar...med kraftig halsbränna. Antar att jag börjar förbereda mig på att ha en liten bebis att ta hand om på nätterna=) Så här blev somrummet förresten...
 
Skulle vilja ha en romantiskt lapptäcke med fina kuddar...
 
Igår hade jag en mysig dag med mycket egentid. Först blev det såklart plugg...bra föreläsningar mm...sen när David kom hem stack jag till Väla och köpte en jättefin overall till babyn...en tunnare med duffelknappar. Köpte ett nytt set till med filofax...måste boka in alla mina möten jue=)
 
Sen fick Milo en ny sax som är för barn och en bok där vi ska skriva in alla bra saker och så får han en guldstjärna inklistrad och när han har fått 7 stjärnor får han ett paket. Nannyakuten har rykt ut..hehe, nämen han är så trotsig nu att vi provar med detta.
 
Här har Milo tagit en massa kvitto...han viker dom och visar mig att han gjort en grävskoppa...
 
Nu ska snart brödet in i ugnen, ha en fin dag!
 
Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilket fint och romantiskt sovrum och vilken fin sänggavel.
Nu sover ni som kung och drottning tror jag
Tack för att ni förgyllt vår helg!
kram mamma

2012-09-09 @ 21:40:04
URL: http://margitohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com