Tips

Sen Milo föddes så har jag fixat 4 album med babybilder, och jag är precis klar med år 1. Oftast scrappar jag, klistrar och tejpar och gör fint. Dock tar detsjukt lång tid vilket resulterar i att bilderna blir liggandes i en låda. En tjej på jobbet sa till mig att hon har en hel klädkammare med bilder som ska in i album, hade inte gjort nåt på 10 år typ...hmmm. Känner att det var ett av mina mål, att hinna med att sätta in bilder i album nu innan bebben kommer. Så, igår köpte vi 3 stora vanliga album, plats för 900 bilder. Bara att beställa och tjoftjof, in i album. Bättre det än att de ska ligga på hårddisken med risk att försvinna. Fina fotoböcker är såklart kul, men guva tid det tar. Eftersom jag snart är 2-barnsmamma kommer jag göra det lättare för mig...

Ett litet tips bara...

Kommentarer
Postat av: moncan

det gor du ratt i lillsyrran. jag har ett jattefint gulligt album fullt med fina foton i en fin box som matchar till rachel...komplett med lite klader...leksaker...3D foto/filmn osv fran 1a aret. tihihii - sen har jag inte fatt nat gjort alls...inga foton, inget album till molly osv. tack for att du gett mej en kick baktill for nu ska jag ta tag i fotona innan taattori pajar. kramar i massor/storasyrran

2012-10-16 @ 10:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com