Mutti

Hej hopp i höstmörkret...för att få en känsla av hur jag har det nu...sätt på låten nedan...
 
 
Har tänt en massa ljus, det är kolsvart ute och jag dricker te och äter lite choklad. David läser för Milo o Johannes om är här ikväll. Jag har gjort mat, blev köttfärssås och spagetti med parmesanost...supersmarrigt och pojkarna åt upp allt. De har busat och badat och nu infinner sig ett lugn i huset.
 
 
Idag är det den 6:e oktober och min namnsdag=) Fick en fin ask med body lotion av David samt en bok jag önskat mig...alla vet nog vilken den är...hehe, kolla på bilden ovan.
 
Idag har jag haft en systerdag med Carran och vi var på Saluhallen i Höganäs och det var helt fantastiskt mysigt. Vi strosade runt och fikade sedan, på vägen hem handlade vi en massa blommor till trädgården och gjorde höstfint, Visar sen. Allt mitt gick såklart i vitt, medan Carran vågade exprimentera med lite färger.
 
 
Innan milo kunde säga puss sa han mutti och det säger vi alltid nu när vi ska pussa varann...hittade en tomatkross som också heter det...smarrig var den oxå=)
 
Förresten så är jag ganska stor nu, e ju i vecka 35 och snart har vi vår efterlängtade lillebror hos oss:
 
 
Älskad från första stund!
 
På yogan förra gången så gav vi ett löfte, att meditera 10 min om dagen i 2 veckor för att sedan se vad som hände. med oss efter denna tid. Spännande och härligt med gravidyoga vill jag lova.
 
 
Så nu blir det meditation o sen...boken..
 
Sat Nam till er

Kommentarer
Postat av: susanne

Så stämningsfullt och underbart. Lillebror är så efterlängtad från sin mormor med.
Muttitomater får vi från Linas med.
Gotti gott.
kram från mormor

2012-10-06 @ 20:27:46
URL: http://margitohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com