Kaffe

Goooodmorning!
Sitter i morronrocken o softar framför tv:n med en kopp kaffe. Lillebror sover gott i vagnen vilket han även gjort hela natten, fast brevid mig i sängen. Igårkväll var det dock andra bullar. Han knorrade och vred sig och hade nog jätteont i magen. Det var lika dant med Milo och Noah när de var små...vi fick rådet att ge dom Minifomdroppar vilket vi ska börja med till lillebror också. Stackars liten. Jag får så ont i hjärtat när jag ser mina barn har ont. 
 
Annars så var vi o hämtade Milo med vagnen igår igen, gick faktiskt jättebra. Är dock nervös att lillebror ska vakna så jag går snabbt. Väl på dagis kramade alla mig o gratulerade. En bild på lillebror hade fröknarna hängt upp på tavlan och och välkomnade Elliot till världen. Flera mammor hämtade samtidigt och frågade om vi skulle fika och umgås någon dag, de som också har 15 timmars barn och är mammalediga. Jättekul tycker jag, 2 av dom bor nästan grannar med oss också. 
 
Vi har även hunnit med årets första lussebak, lekplatshäng med Milo och så måste jag visa de vackra rosorna jag fick av David i samband med lillebrors födelse.
 
Ha en fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com