Resan

Vi började vår resa i Helsingborg och tog båten till Helsingör, därefter blev det tåg till Köpenhamn där vi käkade på ett megagott frukostställe. Surdegsbröd, yoghurt med färska bär och en latte..smarrigt! Sen var det upp i det blå...





Passade på att sova lite innan planet lyfte...



Jag var mega rädd innan planet skulle lyfta, har byggt på mig en flygskräck, men med en massa mental träning kunde jag vända min rädsla och istället "njuta" av att kunna ta mig runt halva jordklotet på några timmar. Väl i New York var det många timmars väntan, från klockan 11 på fm. till klockan 20.30 gick vi runt och fördrev tiden. Blev en massa skitmat iallafall...


Vårt lilla plan som vi korsade atlanten med...3 på varje sida gången. Pluttigt tyckte jag...



På flygplatsen fanns tid för andlighet för dom som ville...




Passade på att ta en Jamba Juice smoothie. Mitt absoluta favvo ställe när det kommer till smoothies...

Nää nu ska jag ta o vila lite, är så fruktansvärt trött hela tiden. Återkommer med fler bilder under dagen. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com