Poolen & Shopping

Hej!
Sitter ensam inne och softar medans de andra ar ute pa en prommis. Klockan ar 20.00 och vi har atit en supergod veggielunch som mamma gjort. Vi leker halv atta hos mig och alla far en dag att fixa middagen pa. Bra ide tycker jag,fick den till mig inatt nar jag var uppe och at...kunde inte sova och fick med mig Carran...kollade pa tv och kakade mackor med jordnotssmor.

Idag har vi varit vid poolen vid Noahs skola. Supernice vill jag lova, solade och badade och sen kom Josse med Subwaymat, typ bauguetter. Noah spillde ut en liter cola...min dessvarre..men det gick bra anda.

Sen drog vi vidare for lite shopping och som avslutning blev det en fin Islatte pa starbucks.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com