Nycklar

Idag mina vänner, idag får vi nycklarna till huset. Vet inte om jag berättat det, men vi ska flytta till hus. Ett jättestort fint hus med stoor trädgård, såklart bor vi kvar i samma underbara by. Milo ska gå kvar på samma dagis och allt annat är som vanligt. Bara huset som är nytt. Ska ta lite bilder när jag är där så ni får se hur fint det är. Så lägligt att flytta nu i början av sommaren. I trädgården finns en massa rabarber, bärbuskar och träd, så gissa om jag ska safta och sylta=)

Jag mår så himla bra nu, är lycklig och tacksam över allt vi får. Sen jag kom hem från USA har jag haft dessa euforiska känslor. Kan bara sitta och le och tänka på nypotatis med dill, eller jordgubbar o grädde...eller bara känna lukten av det salta havet. Konstigt va?

Nu ska jag göra Milo redo för dagis, sen blir det plugg på förmiddagen. Nästan klar med delkurs 1.

Önskar en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com