Ensam

Gomorron!
Sitter uppe ensam o dricker kaffe och äter mackor...klockan är halv nio och de andra sover. Till och med hundarna.
Igår var mamma, Lasse o Margit här och plockade vinbär och Milo plockade en hink till mig. Troligtvis ska jag göra blandsaft idag, jordgubbar, vinbär och rabarber, smarrigt va!
Eva o Uffe kommer och hämtar Milo vid lunch o tanken är att de ska ha honom till på söndag. Om jag o David klarar det...abstinensen kommer nog komma snabbt. Så när Milo har mysigt hos farmor o farfar så ska jag satsa på plugg, yoga och få ordning på mitt kontor. Vi behöver lite smått på Ikea också så kanske att vi åker ut dit en sväng.
David jobbar mest så får se om vi hittar på något kul tillsammans!
Vi är ju förresten hundvakt till världens sötaste lilla Ella, lägger in bild sen. Typ världens minsta hund. Hon är så kelig och vill bli buren hela tiden.
Ha en fin dag, idag regnar det inte iallafall, trots blåst och kallt, så blir man ändå glad. Man är ju inte särskilt bortskämd med värme direkt. Fortsätter det så här blir det en resa i augusti...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com