Bilder

Jag lovade syrran (Moncan) att jag skulle lägga in fler bilder på huset och på Milos rum...kommer...har lixom fullt upp och dagarna springer ju iväg.
Idag har vi riiiktigt varmt o kvavt. Kommer säkert att bli åska ikväll...Imorse gjorde jag flädersaft med fläderblommor från vår trädgård. Snart e det dax att ta vara på vinbären som är klara och sen blir det krusbär...har även en massa rabarber som helst ska bli goda pajer=)
Imorgon kommer pappa o Kerston, Micke o Ning på besök och då tänkte jag passa på att baka lite. Eventuellt blir det jordgubbstårta men även rabarberpaj och så får vi ju såklart grilla!
Var även på sommarkyrka med Milo, vi sjöng en massa fina sånger och sen fikade vi. Supertrevligt och Milo gillade det verkligen. Tack Veronika som gjorde oss sällskap och Eva som bjöd in oss!
Ok, back to business...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com