Oljor

Heeej! Har precis bakat chokladbollar med Milo och nu gör David o han middag. Blir kycklingrulader ikväll, har ju matkasse så det är ganska enkelt att lyckas. Dagiset ringde vid lunch idag och sa att Milo var dålig, han grät en massa o sa att dej gjorde ont i magen. Så jag hämtade honom på momangen...o nu e det bra igen. Gav honom proviva och en massa lööööve. Det är nog pencilinet som spökar, slår ju ut hela bakteriefloran. David kom precis in o sa att det blir äppelpannbiffar med potatismos och senapssås....hmm får se hur det blir. Jag tänkte börja sälja mina älskade oljor, så om nån är intresserad så hojta till...läs mer här!
All Kärlek

Kommentarer
Postat av: moncan

hej pluttis, skojsigt att du ska borja salja oljor - som klippt o skuret for dej! hoppas allt ar bra med dej?! saknar dej!!! nar kommer ni o halsar pa????????? kramar i massor :-)))))

2012-01-12 @ 10:37:33
Postat av: Susanne

Härliga oljar vill jag lova.

Har använt den olja jag fick av dig på min Malla och hon njöt i fulla drag.

kram

2012-01-13 @ 11:00:27
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com