Pure Seduction

Asså så konstigt...när vi körde förbi Jollen idag hade jag en känsla av att jag skulle få ett paket...när vi kom hem drack vi som vanligt en kopp kaffe och snackade lite skit om dagen som gått. När David kollade posten låg där en avi från Jollen. Jag tog cykeln och Kenzo o trampade på...blev mycket nyfiken, älskar att få post, särskilt paket. När jag kom hem ser jag att det är från USA och självaste Josse. Ett superfint kort med en massa fina kärleksord gjorde att jag såklart började böla och i paketet låg även....."trumvirvel" min favvobodylotion. Tack älskade sis:

Kommentarer
Postat av: Susanne

Så roligt och att du kände på dig det är väl underligt men inte oväntat.

kramar

2012-02-28 @ 14:20:51
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: jossan

Det var det lilla Jenny. Glad ar jag att ge lite lite grann for att symbloisera hur enormt mycket du betyder for mig.

2012-02-28 @ 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com