Dina styrkor

Heej!
Jag skrev en inlägg tidigare och bad er om mina styrkor. Tack snälla ni som svarat...anledningen till att jag frågade om detta är för att jag såg ett avsnitt om detta på Oprah som var så himla bra. Enligt undersökningar vantrivs 4 av 5 på sina jobb och under utvecklingssamtalen fokuserar chefen endast ett par minuter på dina styrkor, resten brukar vara sådant som bör förbättras...eller dina svagheter. Tyvärr så är vi människor inte så bra på att se våra egna styrkor så därför var det roligt för mig att höra vad ni tyckte. Eftersom jag studerat just detta i ca 8 månader börjar jag bli riktigt bra på att fokusera på detta och förbättre min självkänsla.
Läs mer om det här!
 
Kraaam
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com