Passat

Sitter o dricker kaffe med altandörren öppen, regnet öser ner och sommaren känns förbi. Milo började dagis igår, det gick sisådär o lämna, han va ledsen men det gick över efter 1 minut sa fröknarna. Jag ringde o kollade. Passade på att köpa ett nytt regnställ till honom också.

Så där ja...nu är det kväller och jag hann inte avsluta förra inlägget. Idag har Veronika, Mimmi o Tobias passat Milo. De va på busfabriken och MC Donalds, sen kom Johannes och killarna hade superkul. Jag o David passade på att kolla på bilar och nu har vi äntligen hittat vår bil. Det blir en passat, superfin. Står mellan en himmelsblå och en silver. Imorgon ska vi bestämma vilket. Om allt går vägen tar Carran över vår Citroeng oxå!

Annars sitter jag o pillar med en bröllopspresent till David, vi firar ju 1-år den 20-augusti. Eva o Uffe drog lotten att fixa middag till oss så det ser vi fram emot. Vi ska även åka på SPA och riktigt njuta av lyxen nere i Ystad Saltsjöbad. Både jag o David behöver massage, god mat och bara vara=)

När jag hittar sladden ska jag lägga in bilder från helgens fest.

Förresten så va vi på babyand innan och jag hittade en massa jag vill köpa till E.... (lite hemligt namn än så länge)

 





VINDFLEECEOVERALL

Fast en blå POP overall



O lite annat=)) hehe, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com