Mer babyprodukter

Dessa produkter använde jag till Milo och på mig själv under graviditeten, superbra!




Eventuellt ska vi köpa en leandervagga att ha här nere, babyn kan ju inte ligga själv däruppe på dagarna...



Visst e den fin<3

Lovade Milo att han o lillebror ska få samma mössor i vinter, jag älskar geggamojja så det blir nog en sån här:

Topline Grön/vit

Så kul det är att titta på babyprylar igen. Blev ett didriksson regnställ till Milo

Slaskeman Set Galonställ

och nu är det ju snart dax för en vinteroverall, det tar ju snabbt slut när de kommer i affärerna. Lite svårt med storlekarna tycker jag, ska ju passa hela säsongen. 110 är lite stort men då räcker den nog till våren.

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com