Det blir alltid bättre

Vet du vad...när vi skulle hämta toyotan så visade det sig att de funnit ett stort fel pga av att jag hörde ett svagt skrapljud...fel på växellådan så den ville vi såklart inte ha. Slutade med att vi fick en nyare modell, Mazda 6. David svävar på moln och bilen e superfin, väldigt lyxig=) Jag är glad att vi har en stor fin bil ni igen. Tack för det universum!

Carran har köpt vår gamla och hon är nöjd och glad. Idag hälsade jag på Ida en sväng och hämtade ut ett gratis gravidpaket med tidningar, nappar, tvålar och smått o gott. Fick även 2 stora påsar med gravidkläder av en snäll Malin! Hur mycket som helst och väldigt fina kläder. Hon har fött 2 tvillingpar på 2 år så hon kände sig nog ganska nöjd med graviditer och barn nu=)

En härlig dag helt enkelt.
Imorgon ska Milo o jag åka ner till Sirina i Malmö med Jenny, Tekla, Lina, Hugo och Harley! Ska verkligen bli så kul!
 

Godnattkram

Kommentarer
Postat av: Ida

Fina pelargoner !!!:)

2012-08-17 @ 11:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com