US and A

Snart är det dax för lilla mig att korsa atlanten...känslorna är delade men jag kommer göra den här resan till en underbar upplevelse. Livet är kort och varje dag måste fyllas till max med glädje och nya spännande möjligheter. Har du tänkt på att alla dagar ser egentligen lika dana ut...det är dina egna tankar som styr och gör dagen till bra eller dålig.



Idag tänkte jag dra en sväng till Väla och ta en fika med min goda vän Jenny, köpa lite grejer till resan var det tänkt.

Önskar dig en härlig dag där ute i regnet.

Ps. Har haft en fantastiskt bra föreläsning, en riktig aha upplevelse, älskar att plugga och älskar min utbildning.

Kommentarer
Postat av: jossan

Valkommen hit alskade syster! Ni ar sa valkomna till US and A.

2012-04-27 @ 00:11:54
URL: http://tarzansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com