Snart, mycket snart

Så skönt att det e helg=) Har haft en bra arbetsvecka, det e mycket att göra men kul ändå. Vi har en vägg där det växer murgröna på jobbet som nu på hösten brukar blir alldeles underbart vacker av alla röda och gula och oranga löv, ska ta kort o visa nån dag=)
Häromdagen gjorde vi hjärtplättar i vårt järn som vi fått i bröllopspresent från mina arbetskollegor, gulligt va?

  

Lagade även en smarrig grönsakssoppa:



Tycker det e godare att mixa soppan så den blir slät lixom...
Imorse va Milo på dagis tidigt då jag hade möte klockan 8 och David skulle till skolan, men kolla in så söt han va:



Han va så gullig i morse, vanligtvis brukar han ropa med hes röst, mamma mamma när han vaknar på morgonen...men idag hörde jag bara nåt konstigt ljud från hans rum, klockan vara bara 6 så jag gick upp för att kolla, då satt han o lekte med sin bilbana som David o han byggt dagen innan, Hej mamma! sa han och lekte vidare.

På eftermiddagen hann vi med en tur till farmor o faffa och då fick Milo köra cykelbrumbrum:



Mer pappa, mer ropade han=)

Milo hade med 2 paket hem från dagis idag, kolla vad vi fick...det här va min:



Hur gulligt som helst...

Annars blev det ett glas champagne och lite solsken till kvällsmat...hihi, Eva o Uffe bjöd på mat innan så vi slapp det här hemma, det tackar vi för!



Imorgon, kära vänner, kommer bröllopsfotografen hit och levererar våra bröllopsfoton...så snart kommer hela bröllopsberättelsen och en massa fina bilder!

Stor godnattkram till er alla!

Kommentarer
Postat av: moncan

hej pluttis - jattekul att du la ut sa mycket foton!!! saknar dej siss. stora kramar/moncan

2011-09-17 @ 14:04:17
Postat av: Anonym

TAck för update och vilka fina bilder

tack för att ni hälsade på i helgen och ha en fin vecka

kramar

2011-09-18 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com