My Gosh

Va jag har slitit idag, ingen lugn vilodag för oss inte. Dagen började bra, sov till typ 9, sen stack David till bageriet och köpte goda bullar och tidningen. Sen tog jag en långprommis med Kenzo. Efter det satte jobbet igång, David var ute o fixade min bil...hela dagen tog det. Jag har möblerat om o riktigt storstädat, du vet när man är så där noga. Under soffan, i soffan, bakom och under allt. Så skönt o befriande vill jag lova. Ikväll ska vi äta god mat och njuta av ett stort glas iskall cola light. Mimmi kommer hit och joinar oss. Tänkte även plocka lite färgglada löv på min kvällsprommis, det gäller dock att inte fåå mied sig spindlar hem bara. Imorrn ska jag upp tidigt och köra ner till Malmö, ska till Västra hamnen och gå en utbildning i projektledning. 3 långa dagar ska jag vara iväg, troligtvis kommer jag hem o sover på tisdagen dock, hemmakär som man är!



Bjussar även på en av mina favoritlåtar, vi tänkte ha den i kyrkan på bröllopet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com