Favvisar

Heej!
Nyss hemkommen från föräldramöte på dagis. Guva nöjda vi är med Milos dagis, verkligen eldsjälar som jobbar där. De visade filmer och bildspel, vi fick fika och lyssna på en massa bra info. Så hade de gjort mysigt med en massa tända ljus. Milos bästisar heter Bebba (Ebba) och Liv!
Vill dela med mig av mina favvotips i höstmörkret. Idag fick jag tips om MBT-skon som tydligen ska vara helt fenonmenal:
En konsult vi hade inne idag sa att hon inte kunde leva utan sina skor, hon hade gått ner i vikt och fått mycket bättre rygg och nacke! Så dessa planerar jag att köpa.
En annan favvo jag har i höstmörkret är grönt te:
O så en massa tända ljus:
Idag började vi även en stegräknartävling på jobbet, 10500 steg blev det för mig idag. Bra jobbat för en som sitter på kontor. Ska meddela att det blev 45 min powerwalk på lunchen och en på kvällen med Carran som var här o passade Milo.
O sist men inte minst i min favvolista är böcker, min boktips är:
-I den här boken vill jag visa dig vägen till ett fantastiskt liv. Du kommer att upptäcka otroliga saker om dig själv, ditt liv och universum. Livet är så mycket enklare än du tror. När du börjar förstå hur livet fungerar och vilken kraft du har inom dig kommer du att uppleva livets magi till fullo - och då kommer du att få ett fantastiskt liv!

Vi hörs snart igen, kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för inspirerande tips.

Du har fått en award så kolla in min blogg och läs vidare.

kram mamma

2011-10-06 @ 11:15:03
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com