Klänningar

Idag har vi varit i Båstad och kollat på brudklänningar till bröllopet. Så fina och så måånga att välja emellan...står i valet o kvalet på en som jag la undan. Ska meddela imorgon om jag ska köpa den. Söta syrrorna o mamma var med som stöd och vi hade en riktigt mysig eftermiddag tillsammans, tack söta ni.
Innan dess var David o jag o Milo på scraproom och kollade på material till inbjudningskorten, kommer bli så fint och annorlunda. Ett kort kommer ta ca 1 h att göra...hehe! Men tar nog som längst tid i början, se går det undan tror jag. Tur att David är en sån optimist och så engagerad!
Nu har vi ätit pizza och D har hyrt 2 filmer, mimmi är här oxå!
Godnatt min fina vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com