Fina kärlekssånger...


Utan dina andetag - Carolina Wallin Pérez (egentligen kent men älskar när hon sjunger den).
Aldrig ska jag sluta älska dig - Helena Bergström (Jonas Gardell) 
Där du andas - Marie Frediksson
Av längtan till dig - Åsa Jinder
Det finns inget finare än kärleken - Thomas Ledin
För kärlekens skull - Ted Gärdestad
Kärleksvisan - Sarah Dawn finer
Jag ger dig min morgon - Fred Åkerström
Jag vill ha dig - Ulf Lundell
När vi rör varann - Susanne Alfvengren
Älska mig - Ainbusk Singers
Ännu doftar kärleken - Marie Fredriksson
Öppna din dörr - Tommy Nilsson
Håll mitt hjärta - Björn Skifs
När du älskar - Helen Sjöholm and Björn Skifs   
Halleluja -  Molly Sandén
Så vill stjärnorna - Molly Sandén
Som en vind - Shirley Clamp 
Att älska dig - Shirley Clamp
För att du finns - Sonja Alden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com