Norrköping

Go kväll min kära vän!
Sitter i total värme och dricker ett glas rödvin, känner mig duktig eftersom jag resnat och sorterat en massa papper, du vet sånt man sparar på hög i lådorna, ångesten ligger o gror över de ostädade lådorna...tills idag då jag äntligen sorterade. Det är konstigt hur jobbigt det ska va, hittade hela tiden ursäkter som tex kolla fejjan, smsa nån mm. Jaja till resan vi gjorde i helgen och Milos födelsedagskalas såklart!
Kalaset var ju dagen efter Milos riktiga födelsedag men vi gjorde så eftersom det var röd dag då o alla var lediga, skulle egentligen varit på stranden men vädret var ostabilt och grillen upptagen så vi hade det hemma istället, det gick bra trots att vi bestämde detta 45 min innan gästerna kom. Vi hade ett bra teamwork då kan jag meddela, David köpte o blåste ballonger, bäddade o fixade och jag dukade och gjorde fint. Milo fick en massa fina paket, nya fina sommarkläder, bilar, en motorcykel, lego, grävskopa, jacka, ballong, muminhandduk, bakset, nallebjörn, simring och puffar, kallingar, levisjeans o cykel sen innan mm. mm. Här kommer lite bilder:
Lägger in fler bilder från kalaset sen...har en massa i min iphone.
Efter kalaset åkte vi upp till Norrpan och överraskade storasis som vi skulle fira på henne B-day (i förskott). Mitt i natten knackade vi på dörren och gissa om hon bli snopen, de hade dukat fram fika och vi alla snackade och åt gott, fast klockan var mitt i natten=) Vi har hunnit med årets första dopp, jag hoppade från bryggan...
Brorsan o Dave
Milo fick babybubbel som han tyckte mycket om...
Bojsen som Milo säger!
Moffa o Milo
Syrran med presenten från oss
Vi tackar för all god mat och trevligt sällskap=)
Kramar
Ps. Har fler bilder i min telly från resan, bland annat från Rickard och Pernilla o kidzen, kommer snart=)

Kommentarer
Postat av: susanne

Härliga bilder och vilken mysig vistelse med nära och kära. Du har lyckats fånga många härliga miner som Milo gör.

Mycket proffsigt anser jag

kram mamma

2011-06-10 @ 19:31:02
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com