Grattis Sis

Idag fyller världens bästa Moncan år, grattis sis=) försökte ringa innan men antar att ni är ute o svirar! Hoppas din dag varit underbar!
Idag har det hänt nåt superduperkul! Jag har vunnit en tävling jag ställde upp i: Här e bidraget jag vann (kom 2:a med)

Ett sensommarbröllop nu oss snart stundar 
Jag drömmer mig ofta bort och blundar 

Till en romantisk dukning där Teema står som bas 
och för brudbuketten en gnistrande vacker Iittala vas 

Gäster, familj och alla som står oss nära 
Låt oss tillsammans hålla varandra kära!
O vinsten är:
Jag vann produkter ur Iittalaservisen Teema för fyra personer (värde ca 3250 kr).
Är sååå glad ska ni veta!
Godnattkram

Kommentarer
Postat av: Ida

fan vad roligt jenny!! grattis!1 :D vad fin !!!



du e ju bäst på att skriva o så....

2011-07-03 @ 11:24:03
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: susanne

Grattis finaste Jenny till vinste

och tack för att ni kom och förgyllde vår dag

kramar mamma

2011-07-03 @ 19:28:43
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com