Va du är duktig Milo

säger jag minst 1000 gånger om dagen till Milo eftersom jag tycker det. Han är så ödmjuk och snäll, delar med sig och säger en massa soliga saker på både engelska och svenska. Nu har vi även börjat med kallingar på Pilo, det vill säga blöjfri på dagen och idag har han kommit till mig 3 gånger och sagt till att han vill tissa. Dock är det inte pottan som gäller utan gräsmattan=)) O så fort han kissar så säger jag "va du är duktig Milo". När han duschar så säger vi åt honom att titta upp när vi sköljer, han gör det så inget schampo kommer i ögonen - då säger jag "va du är duktig Milo", efter det  så får han schamponera och skölja mitt hår, då säger han att jag ska titta upp och sen säger han "duktig mamma".
Idag har vi hunnit med att köpa kostym till David, det blev en suuuuperfin från Malmströms, jag höll på att tappa andan när jag såg David iklädd i den snyggaste utstyrslen du kan tänka dig. Sån tur vi har att vi gick för expediten var så snäll o trevlig att han gav oss lite extra grejer på köpet (jag forstätter att affiremera tur".
Tyvärr så gick Eva o Uffes bil sönder idag så David har hjälpt dom nu, förhoppningsvis är det lätt lagat...
Romina åkte precis, hon gjorde en megagod fetaost sallad o köpte dricka till oss, jag fixade fläskfilé med ugnsstekt potatis o sås.
Här kommer en bild på en hot momma med sin nya klänning!
Krampåre

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt att ni köpte den fina kostymen till David. Jag förstår att du tappade andan.

Snygg klänning fick du ju också och så smal du är.

tack för en fin dag och natt. Hälsa finaste Pilo

kramar från momo

2011-07-19 @ 22:21:20
URL: http://yogajenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fiffjou!! Hot mamma!! Shit va snygg du é gumman, fantastisk klänning oxå ;)

2011-07-21 @ 16:17:03
Postat av: Pia

Diggar klänningen, verkligen unik!

2011-07-26 @ 12:35:26
URL: http://sassaflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com