Trogna läsare

Hej på er kära läsare!
Trots att jag är lite kass på att uppdaterar har jag ett gäng kära trogna läsare. Blir så glad! Ska försöka att skriva oftare nu när jag har SEMESTER! Förresten kan du inte lämna en kommentar, hade varit så skoj att veta vem du är som läser min blogg=) o vad du vill att jag ska skriva om!

Alltså va underbart livet är, lr hur! Har sovit hos mamma inatt och vi hade så skoj, Milo bara älskar att busa och där får han utlopp för det vill jag lova. Milo o Margit hade vattenkrig, sen spelar han gitarr med Pontus och hamrar med Lasse. Imorgon är det dax igen då vi ska fira Mallakitiz som fyller 15 år, wow som Milo hade sagt!
Har även en annan rolig grej att berätta, det är så att min kära svägerska Pernilla vunnit en tävlig och priset var en resa med Silja Line till Moomindalen, detta vill dom nu ge oss! Fatta så roligt och så glada vi blev! Tack snälla ni=)
Idag va vi på loppis och jag hittade ett fint soffbord för 80 spänn, det ska såklart målas vitt. Kommer bli jättefint!
Till middag åt vi kyckling i ugnen med pesto o grädde, till det ris o sallad. Jo förresten så träffade jag tjejen vi ska hyra dukningsgrejerna av, till bröllopet, vi kolla så banden runt servetterna matchar banden runt stolarna o inbjudningskorten. Har kommit på mig själv att vara ett detaljfokuserat kontrollfreak, tur att man lever med en så snäll man...hehe har en känsla av att jag kommer bli en bridezilla när bröllpet närmar sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com