Tjoohooo

Solen är här och jag har njutit i 2 dagar, bara för att ta igen för allt regn har jag legat utan solskyddsfaktor, korkat...I know men bäst att passa på att få lite färg eftersom regnet ska komma tebax imorrn.

Det har hänt mycket sen sist, blev kidnappad i lördags och fick uppleva en helt underbart rolig möhippa, tack alla inblandade. Kommer att visa bilder o berätta mer sen. Mådde dåligt i söndags...hehe men hade ändå möte med bröllopsfotografen och nu är vi i smöris, därav dålig uppdatering. Igår hade vi Veronika, barnen och Romina på grillbesök, jättemsyigt var det=) Idag har jag fixat en massa grjer kring bröllopet, bokat och donat. Pratat med storasis i England och varit en tur o shoppat med Milo, vi köpte:



En tropisk havsbris med söta apelsinblommor, citronmättad citrus, färsk lavendel och puderfin mysk.

Snart ska jag väck Mr D som jobbat natt o Pilo som sovit middag!

Krambanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com