Rain

Sena sena!
Vi har precis gjort en jättemysig grej, satt under en filt i våra utemöbler och fikade. Regnet öser ner och det är lite kyligt. Jag, Milo o David satt i våra fleecemorgonrockar...man måste ju passa på att njuta av dagarna även om det regnar. Snart börjar ett spinningpass på friskis som jag funderar på att ta. Behöver träna...Annars har dagen flytit på. Milo somnade 23 igår, tokigt men sant. Vaknade vid 8 tiden. Vi åkte till C.G och storhandlade och efter det bölade jag en skvätt till Oprah och sen drog jag igång ett storkok köttfärssås. Köpte fin oxfärs och en massa goa grejer som jag stoppade i=) Perfa o ta fram när man är i behov av mat snabbt, händer ganska ofta med barn i hushållet!
Så här såg det ut när Milo o David busade i soffan...lite dålig bild bara:
Den röda byggnaden som syns ifrån varddagsrumet är Milos dagis, nära va!
Igår när vi var ute med Kenzo plockade Milo blommor till sin mamma:
Igårkväll va vi hos Eva & Uffe och fick goda våfflor...David hjälpte till med bilen:
Maaaat...när Johannes fick se bilderna sa han...jag ser ut som en ängel - sötis!
När nu kallar friskis på mej!
Kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Härligt med storkok och att ha mat som man snabbt kan tina upp så familjen snabbt får mat och blir mätta och belåtna.

Fina sommarbilder på lilla Milosen

kram mamma

2011-07-22 @ 09:18:27
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

tummen upp för storkok! :D sötaste milo!!!! <3 snäll han e som plockar blommor till sin mamma :D

2011-07-22 @ 19:23:06
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com