Happy B-Day 2 me

Hola läsare!
Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag! Morgonen började bra med frulle serverad av mina kärlekar. Tända ljus och sång=) Milo o jag passade på att mysa lite oxå, lr rättare sagt jag fick sno ett par kramar från busungen=)
Milo har fått humör nu och vägrar ibland att ta av sig ytterkläderna eller hjälmen, så imorse fick han kolla på moomin med hjälmen på:
På jobbet blev jag uppvaktad med sång och present av kollegorna, fick presentkort på SPA, blev superglad för det. Sen va vi ute o käkade thaimat på lunchen. Satt mest i möten annars och när jag kom hem hade David överraskat mig med god mat, fika med kaffe och bakelse och present. Han hade varit i stan och letat jättelänge efter en sak han visste att jag verkligen ville ha....nämligen samma schampoo som fanns på spaet:
Även Romina var här och uppvaktade mig...fick tulpaner och paket (hårgreja, pizzagreja och glasögonsgrejor). Tack söta!
Ville även tacka alla fina vänner och familj för all uppvaktning. Ni är bäst och jag älskar er!
David har köpt gottis till ikväll...perfa - antikrundan kommer ju ikväll!
Puss till er

Kommentarer
Postat av: susanne

Vad roligt att du blev nöjd med din födelsedag

kram mamma

2011-02-17 @ 20:48:14
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad roligt!! :) Synd jag inte kan va med på lördag :( Ni får ha en toppen bra dag ändå.. pussshaj <3

2011-02-17 @ 21:06:07
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: jossan

grattis fran mig med alskade syster! Jag far fira dig en massa nar jag snart kommer. Langtar en massa!

Jossan

2011-02-17 @ 22:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com