Kärlek

Senaste Volvo V70 kommer att vara vår under en weekende, thanx to en tävling vi deltog i nyligen. Man skulle gissa antalet godisfiskar i en burk, tror David svarade 374 och så ringde de idag o sa att vi vunnit=)
Alltså så glad är jag, ni skulle bara veta. Allt jag vill kan jag få, och det gäller dig också! Läser uppföljaren till boken the secret som heter kraften och den har verkligen fått mig att inse vilken kraft vi besitter. Jag lovar dig, varje dag, ca 100 ggr säger jag, vilken tur jag (vi) har...nu har David också börjat säga det, o mamma och folk omkring oss och jag lovar dig, vi har tur hela tiden.
Kram o en massa kärlek till dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis syrran!! <3

2011-08-12 @ 21:28:39
Postat av: susanne

Vilken tur att vi har er!

kramar mamma

2011-08-12 @ 21:35:18
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com