Jag har sån tur

Igår var jag o Milo på loppis...innan vi gick in affirmerade jag ett par svarta lackskor till Milo som han ska ha på bröllopet. Ska tillägga att jag även skrivit det på en lapp hemma...vi gick runt o spande och träffade även världens bästa mamma och moster:
Det här är vad jag hittade:
Fin grön skål 5 kr
Tidningsställ som ska målas antikvitt, 20 kr
Söt somrig tavla, ramen ska målas vit o hänga i köket...och slutligen sprang jag på:
Tada...svarta lackskor till Milo, 10 kr! Köpte nya skosnören och sulor samt putsade upp dom lite bara...
Jag har sån TUR!

Kommentarer
Postat av: Helena Winther

Fantastiskt!!! Lappar och affirmation fungerar, du är beviset..:)

2011-08-05 @ 19:18:08
Postat av: susanne

Vad roligt att träffa på världens finaste dotter Jenny och min finaste Milo ever på loppis.

Tänk att affirmationen hjälpte och skorna fanns på plats inne på loppisen

kramar momo

2011-08-05 @ 22:46:06
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com