Bröllopspysslar

Just nu har jag två utslagna hjältar i sängen...fläkten står på högsta volym och jag bröllopspysslar i min ensamhet, skönt. Häromdagen var Carran här o då blev vi klara med alla 68 placeringskort, yeah! Idag har vi gjort klart bordsplaceringen och strukit några grejer på 2 do listan. Skönt, nu ska jag ta o äta lite Ben & Jerrys glass och sätta mig på sofflocket, för imorgon ska jag upp tidigt och jobba! Milos kläderna ligger vikta på hans fåtölj och mina kläder ska jag stryka snart. Kenzo har blivit ompysslad och vi ska även hinna med en avkopplande kvällsprommis i solskenet=)
Må så gott och ha en fab vecka!
Fin blomma som påminner mig om Hawaii...står på köksbordet!
Hmmm, vem ska sitta med vem??? enligt tradition får endast nyförlovade sitta brevid varandra...
Krambanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com