Today is a gift, thats why the call it the present

Hej min kära vän!

Nu har vi fått låna patriks dator då vår "nya" har lagt av...oj så mycket som har hänt den här helgen...vet inte var jag ska börja...men tar det från i fredags:

David ringde vid lunch o sa att bilen vår börjat rycka...in på verkstan o det visade sig vara kamremmen som var dålig (vi visste detta o hade räknat med att byta den) men det var ändåtrist. Som tur e kände David killen på verkstan o de kunde fixa det med en gång. Efter jobbet hämtade jag Milo o åkte till mammi. Vi drack lite vin och lagade crepes, det gjorde vi alltid på fredagar när vi var små. David kom sen när bilen var klar och sa hej då till jos o Nois, och åkte hem med Milo. Vi fick hela fredagenkvällen tillsammans...så mysigt det var. På natten kl 2 åkte dom och vi kramades och grät en massa...oj va det är tomt nu vill jag lova.

På lördag morgon tog vi hundarna på en långprommis ner till havet, bara jag o mamma...superskönt höstväder va det=)
Sen drog jag in till stan och hängde med carran, pontus o patrik. Pontus hade köpt en elgitarr som vi vi spelade på, käkade lunch och bara softade. Efter det mötte jag Milo o David där hemma...de hade varit hos farfar Ove på dagen. David övveraskade mig med att vi skulle ut och äta på en meeega myisg restauran här i Viken, glad blev jag och vi sa hej då till Milo & Romina (tack snälla för att du var barnvakt).



Värsta mysiga kvällen hade vi...utan att avslöja för mycket så blev det tårar, champagne och den godaste maten jag ätit på mycket länge...samt en massa pussar!!!

På vägen hem hittade vi en lite kattunge som pep i buskarna...vi hade inte hjärta att lämna den så den fick bo hos oss den natten...sen tog Robin hand om den och den ska nu bo hos han & Aston...

Idag är jag mycket lycklig...har pratat med Josse som är hemma - skönt!
Tack David för att du överraskade mig med förlovningen och tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com