Böcker

Idag har jag vunnit ett fint bokpaket för barn. Jag skrev en slogan och skickade in och så vips....har jag vunnit! Värde 375:- tror jag det var. Perfa va=)

Annars har Romina varit här ikväll. Tog en långprommis och sen lagade vi käk, falafel med en massa goda tillbehör t.o.m Milo gillade det!
Här e lite bilder från när Jos var här...
O så har Milo fått en superfin tröja av mamma, hon har själv stickat den!
Ekologisk ull!
Den här fina tårtan fick jag av David & Milo på min namnsdag den 6:e oktober, de hade själv bakat den!
Så här söt e Milo när han dricker fil!
Önskar dig en god natt med en massa kärlek!

Kommentarer
Postat av: Ida

du har sån tur med tävlingar du!! :D

2010-10-12 @ 22:01:26
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: susanne

Goa fina Milo och Jenny som jämt har tur. Kanske tävla om bröllopsresa denna gång i vår lokaltidning

kram

2010-10-13 @ 15:52:34
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com