Jaha...here we go again

Vi har köpt bil...en till asså. En liten luciferröd citoen c3. Jättefin! Vi hämtade den i Göteborg och meningen är att jag ska ha den som pendlingsbil då volvon drar så mycket bensin. Så igårkväll hände det som inte fick hända. Endast 2 dagar har jag haft bilen och då pajjar den, rattlåset satt fast och nyckelgrejen gick sönder. Jag bölade o David o Milo fick hämta mej. Idag kom en bärgningsbil o hämtade bilen, in på verkstan o så får vi se när vi får tillbaka den.

Annars har vi köpt en ny mopp idag, weleda tror jag. Megabra blev det, alla fläckar försvann från golvet! Nu lagar jag fisksoppa, ett supergott o enkelt recept som du kan hitta här.
O så kommer carris & jens hem ikväll...efter en vecka på gran canaria. Välkomna turturduvor!

Kommentarer
Postat av: margit

en bil är en bil som går att laga.

Snart har ni den igen och då kan ni köra som bara den

kram mamma

2010-11-24 @ 19:37:01
URL: http://margitohlsson.blogg.se/
Postat av: Carran

tack för välkomnamnandet:)

2010-11-26 @ 12:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com