Zelma & Milo

I fredags va Zelma och Helena här...jag bjöd på linssoppa (som vanligt). Tänkte nämligen vara lite nyttig eftersom efterrätten bestod av rabarberpaj med vaniljsås! Barnen lekte och sen tog vi en prommis ner till havet. En mycket trevlig dag helt enkelt:
Jag passade även på att göra lite efterrätter till Pilosen...så bra att frysa in o bara ta fram:
Idag har jag varit på zonterapi, handlat lite grejer (bla. en näsfrida till Milo då Kenzo bet sönder den andra)...plus en massa mat som vi ska ta med till Milo på Italienresan. By the way så hoppas vi ju innerligt att vi kommer iväg eftersom det dära askmolnet spökar nu igen.
David jobbar o jag, Milo o kenzo har precis kommit hem från en långpromenad...milo sover nu och jag passar på att dricka en smothie. Tänkte även gå igenom packningen och se vad vi behöver fixa imorgon, växla pengar, köpa blöjor och alvedon mm. Moncan tipsade mig om att det e superviktigt med myggnät till Milo på resan...bara att dra över resesängen så e han skyddad på natten. De kände nån som hade glömt det och deras unge fick 71 myggbett den natten...stackars!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi...det va charlie...han gar pa antibiotika nu stackarn - massa bett har blivit infekterade da han kliat. han, max o rachel ar hos farmor idag...snacka om full rulle dar...

hors ikvall/moncan

2010-05-17 @ 17:58:44
Postat av: Helena Winther

Ja, oj vilken härlig o bra dag vi hade! Har bloggat om den på min blogg pckså precis..:)

Vad har du i Milos desserter?? Behöver lite nya idéer här.

Håller alla tummar för att askmolnet håller sig på avstånd så ni kommer iväg!!! Safe trip!

KRAM!

2010-05-17 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com