Milo & Kenzo



Så här ligger dom o myser på morgonen



Sötisar va!!

Varje morgon sen drygt en vecka tillbaka dricker jag en morgondrink...det här e va den innehåller:



Alltså vilken skillnad det har  blivit, kan verkligen rek. ALLA att ta en sån här morgondrink. Det va jos som fick mig att börja, men Anna skipper har ju pratat om detta i sina du e vad du äter program oxå. Jag har en selleri, citron, ingerfära, kallpressad linfröolja, vatten o loppfrön...o så iblan nån annan frukt...känner mig mycket piggare, och drinken e full av antioxidanter som håller en frisk!

Igår köpte jag en bukett vårblommor till mig själv:



Nu ska jag ta milo o kenzo med på morgonpromenad o sen blir det fika med en kompis.

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Rek..... hahahahhaa vilka förkortningar människa......;) Flabbar ihjäl här ju......Puss på re

2010-03-10 @ 12:06:59
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Helena Winther

Den överska bilden på Milo och Kenzo är ju vara sååå underbar!!! Hjärtat smälter! Synd att huset inte var bra. Hoppas ni hittar något bättre snart! Kram!

2010-03-10 @ 14:54:33
Postat av: Jenny

Hummmm.... Den låter ju sådär god :S Men med tanke på hur trött jag e jämt o ständigt nu, så kanske d e värt att prova. Tack för tipset =)

Puss & Kram

2010-03-10 @ 18:41:35
Postat av: susanne

Jag får prova oxå

kram mamma

2010-03-10 @ 19:27:57
URL: http://margitohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com