Milo i stan

Yo yo yo...
Nu sussar Pilosen o hans mamma bloggar...ska snart se halv 8 hos mig...kolla in vilken stekar kid Milo har blivit...





Idag va vi inne i stan...hälsade på josses kompis Malin som bor jättemysigt mitt i stan...



Mysig innegård...

Vi hälsade på Malins söta tvillingpojkar o sen tog vi vagnarna o strosade runt på stan. Jag köpte ett par nya jeans och så tog vi en stooor latte:



Tiden gick fort o när vi väl skulle hem vid 17 tiden så fungerade inte kärnanhissen o vi fick gå runt hela stan för att komma upp till Nic parkeringen...palla lixom. Träffade Jocke på vägen och snackade lite=) Sen fick vi halvspringa upp för backen för att inte få böter...som tur va klarade vi det!

Väl hemma så fick Milo mat o sen ett bad...lr rättare sagt...vi försökte. Milo har blivit rädd för det så jag fick hoppa in i duschen med honom. Lite bus o lek o sen hopp i sängen.

Näe nu börjar det, imorgon ska vi på BVC träff.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad e det jag ser i bakgrunden?? :D



NÄr var ni där? :O

2010-03-25 @ 11:55:19
URL: http://thesociety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com