Kramar

David e fortfarande iväg o tatuerar sig...åkte till jobbet 6 imorse och kl e snart 19.30...saknar min kärlek. Milo sover nu, Kenzo har varit ute o jag ska sriva lite dagbok tänkte jag. Milo va så trött...han har lekt med Noah hela dagen...han inte ens sjunga klart "trollmor" sången för honom innan han sov. Han e så himla go nu...busar och utvecklas hela tiden, klämde fingrarna i en kökslåda innan...grät så tårarna sprutade...stackarn. Imorgonbitti ska vi iväg till en tjej  i mammagruppen som ska bjuda på brunch, hon bor i gatan brevid så de e bara o traska dit, skönt.
Ha en skön kväll min vän, en massa bra på dumburken väntar



Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com