Babyshower

Idag har vi haft babyshower för söta Sirina och hennes Neo i magen! Tillställningen hölls i Linneaträdgården, supermysigt va det och en massa fina människor var där:
Sirri & Neo
Den underbart goda maten och det fiina brödet
Pilosen o jag
Pilosen o hans kompis Evan, de busade och lekte tillsammans. Hittade en groda och en massa annat kul att busa med. Snacka om att jag o hans mamma Linda fick jaga busfrön=//
Mys med Jenny
Milo bara gick upp i Eivors famn och mös jättelänge med henne=) Kanske hon påminde om mormor?
Flåt sirri, men jag måste bara visa mina bloggläsare dina stackars fötter. Så svullna...tur att det inte e så varmt...
Jag o Sirina lärde känna varann på gymnasiet och sen åkte jag o Jenny o hälsa på henne i Canada och sen dess har vi varit vänner!
Lina och lilla underbart söta Hugo!
Sirina med barnen
Vitchocklad kladdkaka med bär till efterrätt, mumsilajnen
O så här trött blir man när man busat med en massa barn en hel eftermiddag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihihi, där kom mina svullna fötter!! usssshhh säger jag bara, Neo KOM snart !!!

Tack igen min söta vän, kom o hälsa på mig i Malmö snart!!! Pusss och tack igen för idag!



Min mamma mös verkligen med Milo, fick lite för känslor av att vara mormor =)

2010-06-13 @ 20:58:57
Postat av: Ida

Så snygg du e!! Och milo söt! Superkul att du fortsätter blogga..:D:D:

2010-06-13 @ 21:13:27
URL: http://thesociety.blogg.se/
Postat av: Minna

När är det dags för henne?? Visste inte ens att hon var gravid=P

2010-06-13 @ 23:40:25
URL: http://minnajocke.blogg.se/
Postat av: Sirina

Hej Minna



GRATTIS måste jag säga till dig först, ser också att du väntar en liten snart!! =)

Beräknad datum för mig är 13/7, jag går verkligen och hoppas på om 2veckor nu!! Hur ser dina fötter ut? är de lika svullna som mina?



Jenny, jag har också börjat blogga lite om allt som har med lillen att göra.. så att mina släktingar i Kanada kan hänga med på vad som händer... kolla gärna in =)

2010-06-14 @ 09:00:17
URL: http://mylifetocome.blogspot.com/
Postat av: Sirina

jenny adressen syns i mitt inlägget ovan:



URL: http://mylifetocome.blogspot.com/

2010-06-14 @ 09:19:57
Postat av: Minna

Sirina:



Åååh, grattis! Det är ju alldeles snart.



Tack, tack! Vi är beräknade till 30/7 men hade tänkt föda omkring ditt datum=) Får se hur det går. Näe, mina fötter är knappt svullna alls denna gången. Men förra gången var de det och det stack i dem till man fick lite massage eller fick upp fötterna högt=P Lycka till med din förlossning! Jag ska spana på din blogg.

2010-06-14 @ 10:35:48
URL: http://minnajocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com